PĂSTREAZĂ UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS PRIN MIȘCARE

Chiar dacă afară este încă frig, nu trebuie să uităm că trebuie să avem un stil de viață sănătos și activ pentru a ne crește imunitatea. A venit momentul să vorbim despre mișcare. Pe locuri, fiți gata, START!

Deoarece majoritatea dintre noi ducem o viață sedentară, este foarte important să facem cât mai multa mișcare. Înainte de începerea pandemiei puteam opta pentru o sală de gimnastică aerobică, unde puteam să lucrăm cât mai eficient, însă, astăzi, suntem nevoiți  să ne antrenăm acasă sau în aer liber, pentru a reduce la maximum riscul de contaminare.

Există o mulțime de activități care pot fi practicate în aer liber sau acasă și care ne pot ajuta să ne relaxăm și să ardem calorii:

SCHIATUL 

Sportul vedetă al iernii, este o activitate cardio fantastică. Într-o oră de schi, poți pierde până la 600 calorii. Fie ca esti un schior avansat, sau doar un începător, acest sport de iarnă te poate ajuta să slăbești în timp ce-l practici. Schiază cu regularitate. Dacă te bazezi pe schi pentru a slăbi, trebuie să schiezi de câteva ori pe săptămână pentru a vedea rezultate. O săptămână sau două de schi știm că vor fi obositoare, dar rezultatele se văd cu adevarat după ce ai practicat sportul întreaga iarnă. Poți profita și de celelalte activități de iarnă. Schiat, snowboarding, patinaj, toate sunt activități excelente pentru a te menține în formă.

 stil de viata sanatos

ALERGAREA

Dacă alegi să alergi pentru a reveni în formă, află că poți pierde într-o oră până la 730 calorii. Este recomandat să respecți câteva reguli simple:

  • Nu consuma alimente sau lichide în cantități mari înainte de cursă, deoarece pot apărea dureri abdominale
  • Aleargă cel puțin un sfert de oră
  • Aleargă cu viteză constantă
  • Evită întreruperile dese și lungi
  • Încearcă să crești treptat durata și viteza alergării
  • Nu uita exercițiile de respirație la finalul antrenamentului
  • Pentru a nu face febră musculară, execută câteva mișcări de stretching și scutură puternic picioarele.

isaac-wendland-gR-UHikpQWc-unsplash

MERSUL PE JOS

Este genul de activitate care pune sângele în mișcare, dar arde și caloriile, astfel într-o oră se ard în jur de 300 de calorii.

Se recomandă:

  • Plimbări de cel puțin o jumătate de oră în fiecare zi (preferabil o ora)
  • Mersul pe o pantă cu înclinare de până la 30 de grade
  • Creșterea vitezei de mers pentru a arde mai multe calorii

gStil de viata sanatos

GIMNASTICA AEROBICĂ

Se bazează pe exerciții analitice cu un puternic caracter medical. Folosește exerciții ce solicită mai multe grupe musculare care ne ajută să ne menținem articulațiile și ligamentele sănătoase și să ne tonifiem musculatura. Gimnastica aerobică permite un consum deosebit de ridicat de energie, în jur de 400/800Kcal pe oră. Programele special create de instructori au beneficii de necontestat asupra corpului și stării noastre mentale:

  • Reduce semnificativ riscul de monotonie și repetitivitate, tipice pentru alte activități, sporind atractivitatea antrenamentului. În plus, prin asocierea mișcării cu muzica, exercițiile devin mai ușor de executat.
  • Imbunătățește funcționarea aparatului locomotor – oase, mușchi și articulații, antrenând capacitatea de mișcare a întregului organism.
  • Favorizează starea de bine și dezvoltă rezistența fizică;
  • Imbunătățește activitatea sistemului cardio-vascular, prin întărirea miocardului, îmbunătățirea circulației sângelui și reducerea nivelului colesterolului din sânge.
  • Ajută la îmbunătățirea imunității prin creșterea numărului de globule albe;
  • Reglează metabolismul.

stil de viata sanatos

Alege să trăiești o viață sănătoasă, frumoasă și echilibrată. Fii activ, ieși în natură, zâmbește, bucură-te de STAREA DE BINE și de vizitele la ANA HOTELS!